WIN98 USA a WIN98PL

Autor: Jarosław Łojek (jalojek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 09:22:46 MET DST

Problem jest taki:
WIN98 US daje się zainstalować i się uruchamia bez problemu.
Na tym samy sprzęcie sadzamy ver. PL i instalacja idzie, pierwsze
uruchomienie systemu i kupa. Stoi w momencie przejścia w tryb graficzny. Ale
wejście w tryb awaryjny przechodzi w tryb graficzny i niby wszystko jest ok.
Restart i znowu kupa.

Przyczyna: jak wymieniłem dyski na inny to nie ma problemu - czyli jest
problem z dyskami w wersji polskiej.
A co to za dyski: Samsung 1,6 GB X 2 sztuki.

I nie działa każdy inny komp z WIN 98 PL do którego podepnę którykolwiek z
tych dysków.

CIEKAWE? Tyle że nie wiem jak ten problem usunąć (myślę już nad tym ok 6
miesięcy). Może coś wiecie na ten temat, lub podobne doświadczenia.

jalojek_at_kki.net.pl