Re: Czy ktos polaczyl sie na 56K?

Autor: Jan, Sylwester Lange (sq2bnx_at_promail.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 18:26:48 MET DST

Jacek Maliszewski napisał(a) w wiadomości: <7ghdf9$7j0$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Ciekawi mnie czy w Polsce komus udalo sie polaczyc przy max. predkosci 56000
>bps (jaki modem), bo moze z tej technologii w ogole nie mozna u nas
>skorzystac?

[....]

WITAM czytających,

Oczywiście że się połączyłem i nadal się łączę w 99% modemem
' USR MessagePlus '.Ten jeden % to połączenia z szybkością 33,6 Kbps.

Pracuję przez centralę cyfrową która połączona jest z nr dostępowym światłowodem.
Warunek, że oba modemy poprawnie pracują w technologii v.90 no i oczywiście jakość linii ale to rozumie się samo przez się.
Pozdrawiam.
JL