Re: WIN98 USA a WIN98PL

Autor: Rafal Kupka (kupson_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 15:24:36 MET DST

On Sun, 2 May 1999 09:22:46 +0200, Jarosław Łojek <jalojek_at_kki.net.pl> wrote:
>Problem jest taki:
>WIN98 US daje się zainstalować i się uruchamia bez problemu.
>Na tym samy sprzęcie sadzamy ver. PL i instalacja idzie, pierwsze
>uruchomienie systemu i kupa. Stoi w momencie przejścia w tryb graficzny. Ale
>wejście w tryb awaryjny przechodzi w tryb graficzny i niby wszystko jest ok.
>Restart i znowu kupa.
Prawdopodobnie przyczyną jest domyślne włączenie DMA dla dysków w wersji
polskiej, musiałbyś to odznaczyć. (może w trybie awaryjnym pójdzie ?)

>Przyczyna: jak wymieniłem dyski na inny to nie ma problemu - czyli jest
>problem z dyskami w wersji polskiej.
>A co to za dyski: Samsung 1,6 GB X 2 sztuki.
>
>I nie działa każdy inny komp z WIN 98 PL do którego podepnę którykolwiek z
>tych dysków.
Wygląda na to że sie zgadza - tz. że te dyski nie obsługują prawidłowo
trybu DMA.

Kupson

--
The universe is temporary.                 kupson<at>polsl.gliwice.pl