Re: Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: Jarosław Łojek (jalojek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 12:54:23 MET DST

A u mnie w robocie na dwóch różnych kompach z WIN98 PL musieliśmy wyłączyć
Norton Protected Recycle Bin gdzyż wywalał system na niebiesko (objawy -
znikało bardzo gwałtownie miejsce na tysku z np. 1 GB robiło się nagle 2,2
MB i po odwołaniu do Mój Komputer się wywalał) (i to na pusto też bez
odpalania PS czy Corela). I nie pomaga Update do 3.07 (może dopiero 4.0
poprawnie współpracuje z WIN98???)
jalojek_at_kki.net.pl