Re: Jak rozpoznac Celerona

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 15:07:19 MET DST

Cześć,

> Hm...trzeba przyznac, ze zabiles mi cwieka w tym momencie (inna sprawa, ze
> powiniem sprawdzic numer przed wyslaniem). Fakt -YP jest bez cache, tyle
> tylko, ze procesor z takim nadrukiem cache _ma_. Pewnie panom z Optimusa
> przekret nie wyszedl ;)

Właśnie tego się obawiałem :-) Dobrze, że klient nie stracił ...

> Zgadzam sie, bo sprawdzilem u Intela - pewnie sie komus naklejki
> pozajaczkowaly - jest to C300A, zarowno wedlug biosa jak i wcpuida.

Pewnie nieśmiertelny i jedyny SL2WM :-)))))

> Taki numer : Nawet doslownie...

Oj nie jeden nas jeszcze pewnie czeka ... :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."