Re: Kopiowanie z CD na nagrywarkę

Autor: Bartosz ORLIŃSKI (BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 08:33:25 MET DST

>Musi działać. Zrób tak, jeśli nie zechce wczytać z CD-ROMa to nie szkodzi.
Jak
>to zignoruje to wejdzie Ci do programu i teraz w górnim okienku zobaczysz
wraz z
>innym partycjami Twój upragniony CD-ROM. Teraz go chwytasz i przeciągasz na
dół.
>Wyskoczy Ci okienko z zapytaniem co to ma być i tam wybierzesz CD-COPY.
Przy
>następnym razie nie powienien się już byntować. Napisz czy zadziałało.

Dzięki za podpowiedź. Teraz przynajmniej zaczyna skanować zawartość CD. Czy
przegrywanie będzie chodzić bez zarzutu to się okaże bo akurat nie mam płyty
do kopiowania.
A... jeszcze jedna sprawa czy rzeczywiście w trakcie kopiowania płyty za
pomoca tej technikiczyli cd-nagrywarka (oczywiście oba urządzenia SCSI)
można bez problemu pracować na kompie z zapisywaniem przeglądaniem katalogów
itd. jeżeli system mam na dysku IDE?
Czy jeśli będę maił system na dysku UWSCSI to sytuacja się poprawi czy tez
raczej trzeba uważać i nie tykać klawiatury? - oczywiście interesuje mnie
zapis na x4 nie x2 czy x1?