Re: Problem z Matroxem Mystique - help!I ciag dalszy - LILO

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 10:47:38 MET DST

JerzyM <serwis_at_kjm.com.pl> wrote in message
> linuxa.
> To slawetny wirus CiH - zamazal MBR, Tablice Partycji, FAT partycji
DOS/WIN

Chyba nie masz racji. Jezeli kolega zainstalowal LILO w master boot
sektorzed to winda namietnie go z tamtad wywala. Ja zazwyczaj wszczepiam
LILo do pierwszego sektoras partycji linuxowej i ustawiam ja na aktywna i
wtedy nic sie nie dzieje.

Jest jeszcze jedna mozliwosc. Byc moze Lilo bylo w pierwszym sektorze a
winda przestawila aktywna partycje. Zobacz np fdiskiem ktora partycja jest
aktywna i ewentuajnie przestaw ja na linuxowa. Proponuje przedtem zrobic
dyskietke startowa z fdiskiem zeby przez przypaqdek nie unieruchomic
calkowicie komputera

Pozdrawiam

Piotr P.