Re: Gniazda kieszeni dyskow - sa rozne ?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 11:24:50 MET DST

> A czemu odpowiadasz w innym wÄ…tku?

Wydaje ci sie.

A czemu masz jakies dziwne znaczki zamiast polskich literek ?

> Poza złączem prawdopodobnie jeszcze masz diodę oznaczającą
> podłączenie do prądu i drugą pokazującą że dysk pracuje. Jest

Nie mam :)

> jeszcze stacyjka odłączająca zasilanie i jakieś układziki na

O kieszeni ze stacyjka w zyciu nie kupie.
Moze jeszcze powinna miec zamek szyfrowy ?

> płytce ze złączką. Jeżeli twoja kieszeń tego nie ma to twoja jest
> "jakaĹ› dziwna".

Heh .. nie Optimus poprostu.

> Poza tym sam się zastanawiam co się tam mogło zepsuć???

No skoro masz Optimusa to ja sie juz niczemu nie dziwie.

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA