Re: Czemu głucho - nowy zestaw Cel266 na BX ?

Autor: Piotru$ (piotrus_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 09:06:17 MET DST

Tue, 27 Apr 1999 16:47:03 +0200, "Stanisław Król" <stanley_at_dsi.pl>
napisał(a):

>A zrobiłeś clear CMOS? Zworka na płycie lub z klawiatury (trzymając
>wcisnięty klawisz - np. <F> włączyć zasilanie i poczekać chwilę). Jeśli
>zawiodły wszystkie sposoby i nie wiesz co zrobić, to przeczytaj instrukcję
>:)
>
>Pozdrowienia!
>S.Kr.

Dzięki że Ci się chciało odpisywać. Na szczęście w międzyczasie
wszystko poszło pięknie. Wolałbym o tym nie mówić (shame on me) ale...
wystarczyło po prostu mocno docisnąć procka. Był to pierwszy składany
przeze mnie zestaw na slot1 i w dodatku nie mój, więc nie chciałem
przesadzać, ale potem przez przypadek nacisnąłem mocniej i poszło.
BTW - w instrukcji o tym nie piszą ;-)

Pozdrówka
Piotru$ <Piotr Olech>
piotrus_at_srv.spinet.com.pl