Re: Gniazda kieszeni dyskow - sa rozne ?

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_canpol.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 21:24:28 MET DST

Slawomir Sidor napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<7g6k52$473$11_at_polonez.man.lodz.pl>...
>Wydaje ci sie.
Nie wydaje mi sie :-))

>A czemu masz jakies dziwne znaczki zamiast polskich literek ?
Najmocniej przepraszam, cos sie popieprzylo w konfiguracji. Sam
nie wiem dlaczego. Dzieje sie tak tylko w odpowiedziach do postow
niektorych osob. Postaram sie zeby to sie nie powtorzylo.

oznaczajÄ.cÄ.
pracuje. Jest
>Nie mam :)
No widzisz. Twoja kieszen jest "jakas dziwna".

>O kieszeni ze stacyjka w zyciu nie kupie.
>Moze jeszcze powinna miec zamek szyfrowy ?
No bez przesady.

>Heh .. nie Optimus poprostu.
>No skoro masz Optimusa to ja sie juz niczemu nie dziwie.
Wypluj te slowa. Z pesimusem to ja nigdy nie bede mial nic
wspolnego.

Piotrek.

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl