Re: Gniazda kieszeni dyskow - sa rozne ?

Autor: Jacek Kozioł (jkoziol_at_bigfoot.com)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 13:11:49 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999 13:40:36 +0200, Virgil <virgil_at_kki.net.pl> wrote:

>Jest kilka roznych, zalezy to do producenta.
>Roznia sie w sposob mechaniczny (nie wlozysz szuflady
>do gniazda) lub elektryczny (inny uklad wyprowadzen).
>
>Sa takie ze jedno w drugie pasuje ale nie dziala.
>Rada: przelozyc dysk.
>
>Cale szczescie ze nic sie nie skopalo.
>Widzialem taka szuflade (jakas egzotyczna), ze jak sie wsadzilo inna
>pasujaca mechaniczne to dawala 12V na elektronike dysku.
>Ale mogly byc jaja!

U kumpla po włożeniu "pasujšcej" szuflady padł: dysk w szufladzie,
płyta główna i pamięci. Dlatego jeżeli chesz się wymieniać dyskami
kieszenie MUSZĽ być identyczne (tzn, ten sam model i tego samego
producenta). Osobiœcie polecam kieszenie Mobile Rack RH-12 -
sš drogie (ok 60 zł brutto) ale majš wbudowany wentylator który
dodatkowo chłodzi dysk.

Pozdrawiam