Re: MMX 166 i dopalanie

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 13:25:15 MET DST

Cześć,

> Nie mieszaj ludziom :) - da sie z kazdego wycisnac mnoznik 3.0,
> niezaleznie od wersji (no,wszystkich nie sprawdzalem, ale na 3 roznych z
> blokadami poszlo). Plyta _byc moze_ ma cos z tym wspolnego. Aladdin i
> VXPro na to pozwala, jak z innymi chipsetami (glownie Intela) nie wiem, a
> sam jestem ciekaw.A moze mnie sie tylko przysnilo 3x83 z blokowanca? ;)

Wojtku. Wiem doskonale jak obeszłeś blokadę mnożnika napięciem. Na
innych płytch to też działa. W poprzednim poście była informacja
wskazująca innym, że odpowiedzi należy szukać w odpowiedniej płycie a
nawet Biosie. A IMHO w sam raz człowiek po prostu nie miał blokady i
wierzy, że sprawiła to płyta. Dlatego uważam to za mieszanie w głowie.
Jasne?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."