Re: Gniazda kieszeni dyskow - sa rozne ?

Autor: Virgil (virgil_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 13:40:36 MET DST

Spajk wrote:

> Spotkałem się z problemem, że dysk przeniesiony z jednego komputera w
> kieszeni (nie od spodni :) do drugiego nie chciał działać. Czy jest
> kilka rodzajów kieszeni dyskowych ? Jeśli tak to czym się różnią ?

Jest kilka roznych, zalezy to do producenta.
Roznia sie w sposob mechaniczny (nie wlozysz szuflady
do gniazda) lub elektryczny (inny uklad wyprowadzen).

Sa takie ze jedno w drugie pasuje ale nie dziala.
Rada: przelozyc dysk.

Cale szczescie ze nic sie nie skopalo.
Widzialem taka szuflade (jakas egzotyczna), ze jak sie wsadzilo inna
pasujaca mechaniczne to dawala 12V na elektronike dysku.
Ale mogly byc jaja!

Pozdrawiam,

Virgil...