Re: Savage we Wrocławiu

Autor: czolgu_at_friko6.onet.pl
Data: Mon 26 Apr 1999 - 09:46:06 MET DST

On Sun, 25 Apr 1999 22:21:52 GMT, zuko_at_anty.spam (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

> [...]
>
>[...]
>>
>hmmm..... chcialem przed chwilka odpalic 3d marka, coby podac ci jakies
>cyferki. i co sie okazalo? przy testowaniu 4 megowej tekstury - zwis.
>wczesniej tego nie mialem. wczesniej, znaczy przed aktualizacja biosa
>karty i sterownikow. poza tym w ogole czasem sie musze nameczyc z
>ustawieniami, aby obraz mi w 3d nie migal. w sumie karta najgorsza nie
>jest, ale ..... chyba drugi raz bym jej nie kupil. jesli potrzebujesz
>karty do gier, to kup sobie lepiej jakies lubudu albo tnt. a jak nie do

no tak i tu jest problem:
-zasadniczo nie mam kasy na nic lepszego(powyżej 250zł), i nie chcę
jej wydawać bo nałogowym graczem nie jestem
-z kilku testów które kiedyś tam widziałem wynikało że na moim
sprzęcie(166mmx_at_250)TNT nie bedzie lepsze, a nie sądzę żeby wkrótce
staniało do poziomu 200-300 zł, no chyba że sie mylę w któryms z
powyższych.
-w grafike się raczej nie bawię więc mi Matrox nie jest potrzebny, a
że czasami sobie lubię pograć(a dość mam juz "wydajności" S3virge,
przynajmniej na moim sprzęcie) to juz zupełnie na G200 nie patrzę.
-voodoo2 też nie kupię, bo i cena mnie odstarsza(ciągle powyżej
300-400) i "przestarzała technologia" :).Chyba że jak sie rozgości V3
to V2 drastycznie stanieje, ale mam juz dość czekania:(
-rivy128 czy voodoo1 nie kupię bo po virgu mam ochotę na coś lepszego
(w obrazie), a karty te cenowo(nowe) zasadniczo sie nie różnią.

I co mam zrobić??Chyba tylko Savage(jest jeszcze Banshee- ale niech mi
ktoś powie kiedy i ile stanieje)
>chyba ze to ja jestem taka lama, ze nie
>potrafie poustawiac co trzeba w tej karcie.

nie sądzę - teraz właśnie dzięki polskiej stronie o savage stało się
to łatwe:)))
odwiedz sobie strone
>savage3d.sprint.pl.

jedna z moich ulubionych:)
tam znajdziesz troche informacji o kartach na chipie
>savage3d. aha, wiesz, narzekajac na karte, narzekam na vievtopa.

według savage3d.sprint.pl jest to jedna z najlepszych kart, wysoko
taktowana ,z "bajerami"(tv-out i flash bios) i stabilna.
moze
>innych firm sa lepsze?

asusa nie ma gdzie kupić, tak samo winmaxa(przynajmniej we Wrocławiu,
chyba że na giełdzie ale tam nie lubię kupować)
>ja bym na twoim miejscu porzekal az wejdzie tnt2 i voodoo3. powinno sie
>troche pozmianiac w cenach. a jak nie mam racji, to prosze poprawic.

pewnie masz , ale mnie już się nie chce czekać, zresztą chyba wyciągnę
25 klatek w 800x600 na savage(ale jestem naiwny:)) , niech mnie ktoś
poprawi.....
Pozdarwiam wszystkich
Maciej
 czolgu_at_friko6.onet.pl