Re: Re: Savage we Wrocławiu

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 00:21:52 MET DST

On Sun, 25 Apr 1999 17:08:47 GMT, czolgu_at_friko6.onet.pl wrote:

[...]
>Jak się sprawuje ta karta i na jakim sprzęcie?

hmmm..... chcialem przed chwilka odpalic 3d marka, coby podac ci jakies
cyferki. i co sie okazalo? przy testowaniu 4 megowej tekstury - zwis.
wczesniej tego nie mialem. wczesniej, znaczy przed aktualizacja biosa
karty i sterownikow. poza tym w ogole czasem sie musze nameczyc z
ustawieniami, aby obraz mi w 3d nie migal. w sumie karta najgorsza nie
jest, ale ..... chyba drugi raz bym jej nie kupil. jesli potrzebujesz
karty do gier, to kup sobie lepiej jakies lubudu albo tnt. a jak nie do
gier, to moze jakis matrox? chyba ze to ja jestem taka lama, ze nie
potrafie poustawiac co trzeba w tej karcie. odwiedz sobie strone
savage3d.sprint.pl. tam znajdziesz troche informacji o kartach na chipie
savage3d. aha, wiesz, narzekajac na karte, narzekam na vievtopa. moze
innych firm sa lepsze?
ja bym na twoim miejscu porzekal az wejdzie tnt2 i voodoo3. powinno sie
troche pozmianiac w cenach. a jak nie mam racji, to prosze poprawic.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq