Re: Re: Savage we Wrocławiu

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 13:49:55 MET DST

On Mon, 26 Apr 1999 07:46:06 GMT, czolgu_at_friko6.onet.pl wrote:

[...]
>I co mam zrobić??Chyba tylko Savage(jest jeszcze Banshee- ale niech mi
>ktoś powie kiedy i ile stanieje)
to chyba zostaje ci tylko wlasnie ta karta.

[...]
>według savage3d.sprint.pl jest to jedna z najlepszych kart, wysoko
>taktowana ,z "bajerami"(tv-out i flash bios) i stabilna.
to fakt. no i ma jeszcze sgram.

[...]
>pewnie masz , ale mnie już się nie chce czekać, zresztą chyba wyciągnę
>25 klatek w 800x600 na savage(ale jestem naiwny:)) , niech mnie ktoś
>poprawi.....
w sumie racja, czekac to sobie mozna do usranej smierci. a te 25 klatek
to wyciagniesz :) ja tylke wyciagam w quake I w 800x600 w dosie. a quake
II nie mam, wiec nie wiem, ile tam jest klatek.

aha, jak bedziesz kupowal tam w commie, to sproboj sie potargowac :)
mnie sie udalo :)

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq