Re: Polecenie w WIN98--WSTRZYMAJ--znikneło???

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 16:41:44 MET DST

Michał Kawecki napisał(a) w wiadomości: ...

>Czy przypadkiem nie znika po pojawieniu się komunikatu o wystąpieniu błędu
>wywołaniu jakichś funkcji APM w Biosie ? Najczęściej po obudzeniu kompa?
>Jeśli tak, to uruchom program asd.exe i przywróć zablokowane funkcje. A
>remedium będzie upgrade Biosu.

tak, stało się to o ile dobrze pamiętam, po nieudanym wyjściu ze stanu
wstrzymaj (sys-zwis), komunikatu o błedzie nie otrzymałem, asd komunikuje,
że nic nie wykrył krytycznego,
z win95 tego problemu nie było (wstrzymaj było jak malowane)
niestety upgrada biosu chciałem zrobić już dawno nawet nie z tego powodu,
lecz nie ma już do mojej płyty.
Czyli martwy punkt?
Pozdrawiam