Re: Polecenie w WIN98--WSTRZYMAJ--znikneło???

Autor: Mikołaj Wyżga (sp9wug_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 09:00:07 MET DST

Witaj!
Nie wiem czemu samo zniknęło ale wiem jak można usunąć polecenie wstrzymaj.
Trzeba wykasować w menedrzeże urządzeń z klucza urządzenia systemowe:
kontroler zaawansowanego zarządzania energią czy coś w tym stylu. Może jakoś
Ci się to skasowało i dlatego zniknęła ta opcja. Spróbuj dać wykrywanie
nowego sprzętu może się znajdzie ?
Mikołaj