Jak nadtaktować Celerona300?

Autor: Radek Rybiński (rybski_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 07:06:44 MET DST

Czeœć!
Mam płytę Fica z chipsetem VIA i Celerona 300. Problem polega na tym,
że daje się on nadtaktować tylko do 338MHz. Wiem tyle, że jedyne co
może mi pomóc to zamalowanie jednej z nóżek procesora ale nie wiem
której. Podobno coœ było napisane na ten temat w prasie komputerowej
ale też nie wiem dokładnie w jakiej.
Jeżeli ktoœ wie coœ na ten temat pilnie proszę o POMOC!!!! (bo jest
tak wolny, że się wytrzymać nie da).

Ryba : rybski_at_polbox.com

Z góry dziękuję