Re: Nieobslugiwane urzadzenie na BH6

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 02:17:26 MET DST

PiTER napisał(a) w wiadomości: ...
>Cze ludziska!
>Od poczatku uzytkowania AbitaBH6 we wlasciwosciach systemu wystepuje
>nieobslugiwane urzadzenie(zolty zapytajec:)) ktore zajmuje zasob ZAKRES
>WE/WY 0100-0100.Niby nie przeszkadza to w pracy kompa,zero konfliktow,to
>jest to troche irytujace.Nie opisuje wszystkich gratow jakie mam w pudle bo
>wiem ze sa zainstalowane poprawnie.Podejrzewam ze jest to zasob plyty
>glownej,ale jaki???Luknijcie ludziska z BH6-tkami i posprawdzajcie ten
zasob
>co na nim siedzi,anoz-widelec:))Mam Wingroze98PL.
> [...]
U mnie pod tym adresem siedzi rozszerzenie dla PnP BIOS. Zajmuje od 00000 do
9FFFF. Obawiam sie, ze cos nakopales, bo to nie jest problemowa plyta. Adres
0100-0100 tez jest troche dziwny. Dam stara i wysmiewana juz rade:
przeinstaluj Wingroze i zobacz co bedzie. Stary system mozesz spakowac, jak
znajdziesz rozwiazanie to do niego wrocisz. Nie instaluj niczego z CD plyty,
bo Winda 98 ma juz swoje sterowniki.
Pozdrowienia
BTW dlatego polecam kilka systemow - jak jest cos ze sprzetem to widac to we
wszystkich.