Nieobslugiwane urzadzenie na BH6

Autor: PiTER (pk_at_comart.com.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 09:07:07 MET DST

Cze ludziska!
Od poczatku uzytkowania AbitaBH6 we wlasciwosciach systemu wystepuje
nieobslugiwane urzadzenie(zolty zapytajec:)) ktore zajmuje zasob ZAKRES
WE/WY 0100-0100.Niby nie przeszkadza to w pracy kompa,zero konfliktow,to
jest to troche irytujace.Nie opisuje wszystkich gratow jakie mam w pudle bo
wiem ze sa zainstalowane poprawnie.Podejrzewam ze jest to zasob plyty
glownej,ale jaki???Luknijcie ludziska z BH6-tkami i posprawdzajcie ten zasob
co na nim siedzi,anoz-widelec:))Mam Wingroze98PL.
Czkam niecierpliwie na ODP

PiTER
pk_at_comart.com.pl