Re: Czemu myszka się zatrzymuje???

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 21:43:11 MET DST

[21 Apr 99, 18:56]: Maciek Rokosz => All:

 MR> Od pewnego czasu zauważyłem, że myszka podczas pracy twardego dysku
 MR> się zacina. Zaczęło się tak dziać z dnia na dzień. Testowałem moją
 MR> myszkę na PS2 i Serialu (A4Tech) oraz Logitech na USB i zawsze tak
 MR> samo. Na PS2 jest najgorzej, nawet jak dysk nie pracuje to co
 MR> kilkanaście sekund się zacina (myszka). Powoduje to nawet zawieszanie
 MR> się kompa. W takich przypadkach czasami w takt ruchów myszki terkocze
 MR> sobie głośniczek. Podejżewam, że są jakieś błędy I/O... Tak poza tym
 MR> to brak jakichkolwiek konfliktów sprzętowych. Według NAV 5 i nowej
> [...]
moze doinstalowales jakies oprogramowanie mocno spowalniajace komputer -
prawdopodobnie dane z bufora nie sa odprowadzane wystarczajaco szybko i
nastepuje przepelnienie ... pociesze Cie, ze u mnie cos takiego zaczelo sie po
zakupie nowej myszy o wiekszej rozdzielczosci (520dpi wczesniej mialem cos kolo
300) ... ale ja mam 486 :-)

Maciek