Re: Riva TNT i sterowniki

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 09:45:17 MET DST

Cześć,

> Jakie sterowniki możecie polecić dla takiej rivy (Viper 550 8 Mb).

nVidia Detonator 1.20.

> Próbowałem sterowników Nvidii i okazały się trochę gotrsze od Diamondowskich
> (testowałem w Final reality - choć to nie jest najlepszy test dla tej
> karty), ale za to mają więcej bajerów.

nVidii są lepsze. Final Reality się myli (jak zwykle)?

> Widziałem jeszcze sterowniki "detonator" - czyli mam3 do wyboru, ale
> wybaczcie nie mam czasu testować.

1.20 AGP lub PCI w zależności od posiadanej karty.

> Które możecie polecić jako najlepsze (do pracy) i najszybsze do gier.

Patrząc na ogół właściwości to detonator 1.20. Trzeba tylko dodać wpis w
rejestrach umożliwiający wyłączenie VSync dla D3D w zakładce drivera.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\RIVA TNT\NV4Tweak]
"PowerUser"=dword:00000001

> Na Final Reality TNT wupało niewiele gorzej niż VooDoo 2 12 Mb.

Bo to taki dziadowski test :-)

> Posiadam C 300A (@335 m

Co tak cienko? :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."