Riva TNT i sterowniki

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 09:35:21 MET DST

Jakie sterowniki możecie polecić dla takiej rivy (Viper 550 8 Mb).

Próbowałem sterowników Nvidii i okazały się trochę gotrsze od Diamondowskich
(testowałem w Final reality - choć to nie jest najlepszy test dla tej
karty), ale za to mają więcej bajerów.

Widziałem jeszcze sterowniki "detonator" - czyli mam3 do wyboru, ale
wybaczcie nie mam czasu testować.

Które możecie polecić jako najlepsze (do pracy) i najszybsze do gier.

P.S.
Na Final Reality TNT wupało niewiele gorzej niż VooDoo 2 12 Mb.

Posiadam C 300A (@335 m

Raku
raku_at_kki.net.pl