Re: Dysk MAXTOR 8,4 GB

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 01:21:51 MET DST

kocurek wrote in message <371013c2.4109540_at_news.tpnet.pl>...
>A ja polecam używać jako jednej całości...
>Bo co to za różnica, czy czy ja gry (katalog Gry) i niepotrzebne
>programy ("tylko sprawdzę, jak działa") trzymam w oddzielnym katalogu?

Pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa i komfortu pracy. Defragmentacja
dysku 8,4GB, który jest jedynym dyskiem (więc i systemowym) ciągnie się b.
długo, a jak wystąpi zapis na dysk systemowy, to od początku (choć trochę
szybciej do miejsca, gdzie przerwał). Jak padnie coś na którymś dysku,
zawsze jest drugi i dane na nim. Dlatego np. katalog Dokumenty trzymam na
obu partycjach i na dodatkowym twardzielu. A - i jeszcze jak nie zamkniesz
windy, to Scandisk przelatuje 2GB w ok. 1 min (zakładając pesymistyczny
obraz zapchanej partycji), a 8,4GB to może męczyć i z 5 min.

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists