Re: Zbieram virusy

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 01:10:31 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote in message <370e7815.6206455_at_news.tpsa.pl>...
>On Fri, 09 Apr 1999 20:13:38 GMT, marekisnot_at_home.com (marek) wrote:
>leeee.... a juz mialem nadzieje. btw. jak myslicie. da sie zrobic
>takiego wirusa, zeby fizycznie uszkodzil sprzet? ostatnio nowoscia bylo
>to, ze wirus moze skasowac biosa. no ale czy jest mozeliwe, aby wirus
>zepsul np. dysk, monitor, grafike, pamiec, proca?

Monitor się da. Poważnie i bez problemu. Ale tylko te stare, bo nowe się
wyłączą. Chodzi o to, że ustawia się karcie graf. takie wartości odświeżania
(grzebiąc w jej rejestrach), że siadają układy odchylania w monitorze.
Kiedyś nawet coś takiego napisałem, ale bałem się przetestować... :( AFAIR
był też taki wirus, ale chyba coś autorowi nie wyszło, bo nie rozwalał (też
się bał przetestować, he he he).

>pytam z czystej
>ciekawosci - nie zajmuje sie pisaniem wirusow :) nawet nie znam
>asemblera, troszeczeke pascala i c++, wiec prosze mnie z gory nie
>oskarzac o jakas dzialalnosc dywersyjna :)

Był wirus (tzn. koń trojański) napisany w... QuickBasicu (taki QBasic z
możliwością kompilacji). Ale nie pamiętam, co robił...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists