Re: Dysk MAXTOR 8,4 GB

Autor: kocurek (jacekwoj_at_writeme.com)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 23:01:35 MET DST

On Mon, 5 Apr 1999 10:16:48 +0200, "Grzegorz Mazur"
<NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote:

>A tak na poważnie: ja polecam zostawienie ok. 2GB na partycję systemową
>(czyli Windows, Program Files, Dokumenty i tzw. Narzędzia - generalnie ważne
>rzeczy), a resztę na extended z jednym dyskiem logicznym. Tam możesz wzadzić
>gry, niepotrzebne programy ("tylko sprawdzę, jak działa") itd. Jak ci
>zabraknie miejsca, a nie możesz odinstalować, to po prostu tniesz co
>popadnie i po krzyku ;)))

A ja polecam używać jako jednej całości...
Bo co to za różnica, czy czy ja gry (katalog Gry) i niepotrzebne
programy ("tylko sprawdzę, jak działa") trzymam w oddzielnym katalogu?

--
 *kocurek*   Jacek Wojaczyński                     /\_/\
 jacekwoj_at_writeme.com                             (~o o~)