Re: Pyt: Nagrywanie CD Audio z DVD

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 11:05:09 MET DST

Hej,

  Byc moze sie nie znam, ale dla mnie to jakies pokrecone.

>Nagrywarka Audio akceptuje dwa rodzaje sygnalu wejsciowego - analogowy i
>cyfrowy. Tym pierwszym nie bedziemy sie zajmowac. Wejscie cyfrowe to Sony
>Philips Digital Interface (SPDIF). Jezeli naped DVD dysponuje wysciem SPDIF,
>to nie widze problemu. Najnowsze nagrywarki Pioneer'a maja nawet konwersje
>czestotliwosci probkowania na wejsciu.Digital Audio Extraction to zdolnosc
>cyfrowego odczytywania dzwieku i "wydalania" go w postaci cyfrowej.

Czyli wg Ciebie co -- puszczam sygnal cyfrowy na wejscie /ktore?/
CDRa, a ten mi to zgra??? W jakiej postaci? Jak?

Albo jestem przeterminowy, albo CDR ma normalna szyne danych i wyjscia
audio. Cyfrowe zgrywanie dzwieku, to wlasnie to zgranie do wave'a.
Starsze napedy tego nie maja.

Co do zasadniczego pytania -- jeszcze jedna uwaga. Zgrac to CDR
potrafi wszystko i nigdy nie bylo potrzeby zgrywania czegos do
wave'ow. To zgrywanie, to zaleta -> MP3.

A co do DVD, od wczoraj /jeszcze nie wiem, czy szczesliwym/ jestem
posiadaczem Samsunga. Ma wlasnie mozliwosc zgrywania trackow, przed
chwila sprawdzalem.

milego dnia zycze
hej

PS. CD-R, CD-RW tez czyta jakby sie ktos pytal.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
nowe klamoty w kwietniu: nowe bookmarki o DVD