Re: Pyt: Nagrywanie CD Audio z DVD

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 23:13:24 MET DST

> Hej,

> Byc moze sie nie znam, ale dla mnie to jakies pokrecone.

> Czyli wg Ciebie co -- puszczam sygnal cyfrowy na wejscie /ktore?/
> CDRa, a ten mi to zgra??? W jakiej postaci? Jak?

Nagrywarki audio! CDR nie ma mozliwosci inaczej, jak z wczesniej
przygotowanych plikow - nagrywanie w locie odpada.Wiec jedna mozliwosc
przegywania - DVD jako zrodlo i nagrywarka audio jako zapis i druga,
najbardziej rozpowszechniona, DVD jako zrodlo, Wav do pliku, nagrywarka
komputerowa nagrywajaca z pliku.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu