Re: Pyt: Nagrywanie CD Audio z DVD

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 20:45:05 MET DST

> Chciałbym się zorientować, czy można bezpośrednio (bez konwersji na
> wav`y)
> przegrywać płyty digital audio na nagrywarce CDR(W) prosto z DVD. W
> sklepach
> ze sprzętem komputerowym nie potrafili mi odpowiedzieć (brak praktyki).
> Wyczytałem w instrukcji nagrywarki, że mogę to robić z CDROMu, który ma
> jednak Digital Audio Extraction. Czy DVD ma DAE?(co to jest?, czy tu
> chodzi
> o wyjście cyfrowe?).
> La(jkon)ik.
> marc7_at_polbox.com

Nagrywarka Audio akceptuje dwa rodzaje sygnalu wejsciowego - analogowy i
cyfrowy. Tym pierwszym nie bedziemy sie zajmowac. Wejscie cyfrowe to Sony
Philips Digital Interface (SPDIF). Jezeli naped DVD dysponuje wysciem SPDIF,
to nie widze problemu. Najnowsze nagrywarki Pioneer'a maja nawet konwersje
czestotliwosci probkowania na wejsciu.Digital Audio Extraction to zdolnosc
cyfrowego odczytywania dzwieku i "wydalania" go w postaci cyfrowej.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
klikanie na lozko - spanie