Re: plyta glowna PC Chips

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 13:18:54 MET DST

Czyli podobnie jak u nas w Toruniu .

Tak samo u nas większość "obszczymurskich" , gównianych małych firemek
komputerowych montuje płyty Pcchips na Bxcelu i BXpro.
Później reklamują w gazetach że sprzedają komputery "promocyjne" po
rewelacujnie niskich cenach.

Ciekawy jestem czemu większość renomowanych firm komputerowych płyt PCchips
i i innych Bxcelów , Bxpro nie montuje w swoich zestawach ???

Po prostu duże firmy komputerowe w większości nie mogą sobie pozwolić na to
aby ich klienci byli nie zadowoleni z kupionego u nich sprzętu , dbają o
swoją renomę.
Natomiast małe firemki typu "krzak & krzak komputery" chcą w jak najszybszym
czasie zarobić jak najwięcej kasy , montują więc komputery na najtańszych i
najgorszych , trudno upgradowalnych podzespołach . Ogłaszają się w gazetach
że sprzedają wysokiej klasy komputery po rewelacyjnie niskich cenach . A
później szybko znikają z rynku , tak samo szybko jak sie pojawiły na nim.
W większości przypadków takie "promocyjne" komputery kupują osoby "zielone"
i takie dla których słowo komputer to tylko czarna magia.
Takiego szajsu nie kupi żadna osoba która się choćby troche zna na
komputerach !!!

<01be81a6$4cc0a380$a0000bca_at_pzu-kuba>...