Re: plyta glowna PC Chips

Autor: Jarek z Drawska Pom. (jarkozi_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 13:09:42 MET DST

: >Chcialbym stanac w obronie PC Chipsow bo w firmie montujemy na nich
: zestawy.
: >Nie twierdze ze to jest rewelacyjna plyta i ze jest super wydajna.
: >Ich zasadnicza zaleta jest to ze sie nie sypia. Zmontowalismy juz na
nich
: >kupe zestawow i jak narazie zadna nie wrocila. Plyta pracyje stabilnie
: W pełni podzielam zdanie szanownego kolegi - też na nich montujemy
zestawy -
: żadna nie wróciła, działają stabilnie i kręcą Celerony 300A bez
zaklejania.
: Karta muzyczna do zniesienia.
: Sam zastanawiałem się nad jej zakupem (ale pojawiły się tanie ZIDY ATX
:-),
: mam za to w drugim kompie PC-Chips'a 577+ na MVP3 z identyczną muzyką -
bez
: zastrzeżeń pracuje na K6 166@ 2x100MHz.

Podzielam zdania kolegów - też na nich montujemy zestawy i to różniste.
Płyty te są tanie i całkiem niezłe jak na swoją cenę.
Szczerze mówiąc sam bym wolał mieć taką niż starą pod Pentium 200 MHZ..

      Jarek Bokszczanin
(: drawsko_at_inet.com.pl :)
(: tel. kom. 603 117 348 :)