Re: plyta glowna PC Chips

Autor: Mariusz Mierzejewski (gsd_at_psy.info.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 15:46:32 MET DST

/// K a s z p i r /// wrote:
> Ciekawy jestem czemu większość renomowanych firm komputerowych płyt PCchips
> i i innych Bxcelów , Bxpro nie montuje w swoich zestawach ???

A skad wiesz, gdy jakas duza swiatowa firma, np. KK Company :) sprzeda
Ci zestaw, gdzie CD-ROM ma nazwe KKx32, karta muzyczna KKSound 16Bit,
grafika KKVideo 3D 8MB, a plyta glowna KKX765 Mainboard, czy ta
plyta nie jest zwyklym PCChips OEM, tyle ze wczesniej przetestowanym i
odpowiednio oznakowanym? Podobnie inne podzespoly.

BTW: nie wiem jak inne podzespoly PCChipsa, ale plyty maja szybki i
kompetentny support techniczny on-line.

> Natomiast małe firemki typu "krzak & krzak komputery" chcą w jak najszybszym
> czasie zarobić jak najwięcej kasy, [...]

A to juz inna bajka. Duzo jest takich firemek, glownie jedno-
dwuosobowych, na ktore mozna sie naciac, choc nie jest to regula.
Kupujac w pieknym i slniacym sklepie, tez mozesz miec potem problemy w
razie awarii...
Pozdr

--
Mariusz Mierzejewski