Re: plyta glowna PC Chips

Autor: Sp00n (sp00n_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 01:15:45 MET DST

>Chcialbym stanac w obronie PC Chipsow bo w firmie montujemy na nich
zestawy.
>Nie twierdze ze to jest rewelacyjna plyta i ze jest super wydajna.
>Ich zasadnicza zaleta jest to ze sie nie sypia. Zmontowalismy juz na nich
>kupe zestawow i jak narazie zadna nie wrocila. Plyta pracyje stabilnie
(...)

W pełni podzielam zdanie szanownego kolegi - też na nich montujemy zestawy -
żadna nie wróciła, działają stabilnie i kręcą Celerony 300A bez zaklejania.
Karta muzyczna do zniesienia.
Sam zastanawiałem się nad jej zakupem (ale pojawiły się tanie ZIDY ATX :-),
mam za to w drugim kompie PC-Chips'a 577+ na MVP3 z identyczną muzyką - bez
zastrzeżeń pracuje na K6 166@ 2x100MHz.