Re: Powazny problem - Abit BX6 v2 i UDMA33 & CD-R

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 20:51:28 MET DST

> Troszkę się nie rozumiemy:)

Rozumiemy ;-))

> Na 416 próbowałbym tak:
> 1.zaznaczone dma we właściwościach dysk+w BIOS-> Onboard IDE
Controller=PIO4
> Jeżeli dalej kaszana to:2. tak samo j.w. tyle że PIO3
> Wydajność komputera nawet przy PIO3(416) będzie większa niż
> UDMA(333).Zresztą możesz to sprawdzić np.:SiSoftSandr-ą,czy WinTune98
> Jeżeli to nic nie da, to jesteś skazany na pracę z nagrywarką tylko przy
> defaultowej prędkości procesora(333)-bo jak sam twierdzisz bez zaznaczonej
> wartości DMA w ustawieniach nagrywarka nie działa.

Tak ale tryby tutaj nie maja znaczenia .... na PIO-4 jest ta sama zabawa!

> Jeżeli masz możliwość bezproblemowej wymiany dysku twardego to zmień go na
> Quantum-a nawet mniejszego np 6.4Gb.Raczej wszyscy ktorzy zajmują sie
> podkręcaniem sugerują tą firmę.
> Na dobrą sprawę to nie masz co mieć pretensji do swego sprzętu bo na
> ustawieniach defaultowych chodzi ok.Kręcenie to zawsze ryzyko:)
> I tym truizmem kończę -pozdrawiając

Tylko tak:
1. Odezwal sie do mnie ktos z grupy i zasugerowal takie oto zmiany:
    W pliku system.ini w zakladce [vcache] wpisac:
    MinFileCache=1024 (lub 512; >)
    MaxfileCache=2048 (lub 1024; >)
    W system - z komputera desktop zmienic na server sieciowy
    Przy takiej konfiguracji co 2 plyta jest zwalona ;-)) ale to jeszcze nie
rozwiazuje problemu do konca!
2. Przy innym dysku > 3,2 sa te same problemy (nawet Quantum!)

> rentier_at_kki.net.pl

 Michal Piotrkowicz
       moll47u_at_priv.onet.pl
-=< http://www.cconline.com.pl >=-