Re: Dysk MAXTOR 8,4 GB

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 10:16:48 MET DST

Marek HAGA wrote in message <3707ddb4.0_at_news.vogel.pl>...

>Wczoraj mialem podobny problem.
>Otoz gdy zamawialem pizze pani grzecznie zapytala czy pokroic na szesc czy
>osiem kawalkow.

Oczywiście, że na osiem! Przecież to taka okrągła liczba... (2^3)
;)

>Chcialem zapytac na grupie, ale zapomnialem wziac ze soba notebooka. Co do
>Twojego dysku
>to ja proponuje talerzy uzywac oddzielnie ;)))

Tak, ale wtedy musi mieć oddzielny nóż i widelec do każdego, a to zajmuje
więcej miejsca i traci się na szybkości...

A tak na poważnie: ja polecam zostawienie ok. 2GB na partycję systemową
(czyli Windows, Program Files, Dokumenty i tzw. Narzędzia - generalnie ważne
rzeczy), a resztę na extended z jednym dyskiem logicznym. Tam możesz wzadzić
gry, niepotrzebne programy ("tylko sprawdzę, jak działa") itd. Jak ci
zabraknie miejsca, a nie możesz odinstalować, to po prostu tniesz co
popadnie i po krzyku ;)))

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists