Re: Która Riva lepsza?

Autor: Zbyszek Litwin (litwin_at_canon.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 11:32:24 MET

cze jeszcze raz

>Dlaczego?

ano dlatego rze wystarczy zmienic coklowiek dotyczacego tematu cpu-pci i mem
a diamond wysiada (winy wieszaja sie na starcie)

>Po co? I tak potrzebuję podkręcać i core i pamięć więc używam MaxClk
>1.4. Programik jest mały i działa automatycznie. I tak wolę używać
>klasycznego Detonatora (niezależnie od karty).

a zauwarzyles mozliwosc zmiany kolorow , kontrastu itd, acdceleracji,
antyaliasingu wielostopniowego , vsync, twintexel:bilinear/trilinear,
mipmap:12 levels!!! dither, ustawienia opengl, fog tabeli i jescze juz nie
mam sil wymiemniac
diamond daje ci tylko antialias on/off i cos jeszcze (juz dobrze nazwy nie
pamietam) i tez on/off jakies kolorki i test(beznadzieja!)

>Szkoda mi pieniędzy na Retail więc kupuję zawsze OEM. Jaką masz różnicę
>w sofcie?

nawet w oem dostajesz drivery a tu jest roznica w jakosci

>Jaki?

forsaken, incoming, scalamm200(super uper do prezentacji jak ktos nie wie)

>Bez bólu działa na każdym. Wystarczy w czasie instalacji wykasować plik
>detekcji Creativa.

ciekawe. o tym nie wiedzialem. thx.

>Kwestia gustu.

prawda, ale i tak dla mnie ladniej drzmi

>W żaden sposób nie udowodniłeś tej tezy. Creative jest doskonałą kartą
>ale jej przewaga nad Diamond'em, Hercules'em lub nawet Asus'em jest
>praktycznie żadna. Do II Ligi bym zakwalifikował STB, do ... IV Elsę i
>Winmax'a.

udowodnilem. porownujemy to co dostajemy a od obu producentow dostajemy co
innego. i tu wszystko widac. zgadzam sie ze Creative jest doskonałą kartą
ale jej przewaga nad Diamond'em, Hercules'em lub nawet Asus'em wcale nie
jest zadna. diabel siedzi w szczegolach i wiele osob patrzy na te szczegoly.
jesli komus potrzeba jednej choc zalety danego sprzetu bierze go i jest
happy. nawet glupi dither mozesz wylaczyc i dostajesz o wiele lepsza jakosc
bynajmniej w unreal. i to jest juz powod dlaczego te katre wybierze tkos kto
nie ma dostepu do internetu zeby sciagac nie wadomo skad jakiec patche i
tweaki zeby ten caly dither w diamondzie wylaczyc. jedynym miejscem skad
sterujesz karta sa jej wlasciwosci. a tu roznice sa ogromne i nikt temu nie
zaprzeczy. ktos inny kupuje diamnond bo wie ze jest o drobinke szybszy i nie
sie cieszy . ja kupilem creativa bo mam taki nawyk z poprzedniego
niesamowitego kompa jakiego nikt inny nie wyporukuje(amiga) ktory pozwalal
ze soba zrobic wszystko i dawal uzytkownikowi pelna kontrole nad systemem
tak jaj creative. i za to ja lubie.

Pozdrawiam cie Kris
spaced

litwin_at_canon.com.pl