Re: Która Riva lepsza?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 08:07:25 MET

Cześć,

> 1. drivery cltnt i diamnodtnt to niebo i ziemia

Dlaczego?

> 2. roznice w predkosci niezauwazalne (wbrew tez na kozysc diamnoda)

Fakt.

> 3. drivery cltnt SA w porownaniu to brakujacych diamnond tnt-w cltnt mozesz
> ustawic wszystko(z jednym wyjatkiem, ktorego zadna inna nie ma core speed)
> diamond nic ci tu nie oferuje

Po co? I tak potrzebuję podkręcać i core i pamięć więc używam MaxClk
1.4. Programik jest mały i działa automatycznie. I tak wolę używać
klasycznego Detonatora (niezależnie od karty).

> 4. jakosc softu jest nieporownywalna na korzysc cltnt

Szkoda mi pieniędzy na Retail więc kupuję zawsze OEM. Jaką masz różnicę
w sofcie?

> 5. w pakiecie masz dodatkowy soft

Jaki?

> 6. shadow unreal patch!!! cool zabawka

Bez bólu działa na każdym. Wystarczy w czasie instalacji wykasować plik
detekcji Creativa.

> 7. ladniej brzmi;))))

Kwestia gustu.

> dlatego oddam prawie wszystko (bo lubie miec nad kompem kontrole ktora pozwala mi osiagnac creative!)

W żaden sposób nie udowodniłeś tej tezy. Creative jest doskonałą kartą
ale jej przewaga nad Diamond'em, Hercules'em lub nawet Asus'em jest
praktycznie żadna. Do II Ligi bym zakwalifikował STB, do ... IV Elsę i
Winmax'a.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."