Re: Dlaczego powstaja DOS'owe wersje emulatorow komputerow? [ ;-) ]

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Thu 18 Mar 1999 - 06:42:32 MET

>From: "PaPi" <PaPi_at_gdynia.multinet.pl>

> A ponadto na uczelniach brak ludzi którzy umieją uczyć tego co wymaga od
> informatyków rynek - programowania DirectX, programowania dla Windows etc.
> Zamiast tego produkuje się informatyków którzy po skończeniu studiów muszą
> się douczać
na tym polegaja studia abys mogl sie bez problemu nauczyc
wszystkiego co ci potrzeba
>aby znaleźć jakąś sensowną pracę.
> Sprawdzone na skórze mojej bliskiej koleżanki która skończyłą informę na
> Politechnice Gdańskiej.
> Zresztą nie tylko informatyka jest wykładana tak jakby czas stanął w miejscu
> jakieś 10 lat temu. Studiowałem budownictwo na w/w uczelni i większość
> przedmiotów dotyczyła budowania w technologii wielkiej płyty,
a czym sie rozni budowanie w technologi wielkiej plyty od kazdego
innego budowania pod wzgledem teorii budownictwa, chyba niczym
 to tak jakbys narzekal ze biologi ssakow uczyli na przykladzie
myszy , a plazow na przykladzie zaby
> a na przykład
> technologia szkieletowa dopiero jaki fakultet na IX semestrze.
jak sie juz tyle nauczyles o wielkiej plycie to bazujac na tym
chyba jeden semestr na pozostale technologie powinien ci
wystarczyc i tak wszystkich istniejacych technologi nie poznasz i
ni e bediesz stosowal w swoim zyciu
najwazniejsze podstawy i fundamentalne prawa fizyki budowli
tak aby sciany nie gnily a tynki sie nie sypaly

                                                        apix

--
Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl
 To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !