Re: Dlaczego powstaja DOS'owe wersje emulatorow komputerow? [ ;-) ]

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 21:01:06 MET

PaPi napisał(a) w wiadomości: <7cp1cs$2tr$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>A ponadto na uczelniach brak ludzi którzy umieją uczyć tego co wymaga od
>informatyków rynek - programowania DirectX, programowania dla Windows etc.
>Zamiast tego produkuje się informatyków którzy po skończeniu studiów muszą
>się douczać aby znaleźć jakąś sensowną pracę.
>Sprawdzone na skórze mojej bliskiej koleżanki która skończyłą informę na
>Politechnice Gdańskiej.
>[...]

Z calym szacunkiem dla Ciebie i Twojej "bliskiej koleżanki która skończyłą
informę na Politechnice Gdańskiej", ale nie wynika stad chyba, ze kazda
polska uczelnia wypuszcza "przeterminowanych" informatykow.

Pozdrawiam,

---
Wagus
wagus_at_ae.katowice.pl
---
"When love comes to town, I want to jump that train,
When love comes to town, I want to catch that flame" - Bono / U2
---