Re: Dlaczego powstaja DOS'owe wersje emulatorow komputerow? [ ;-) ]

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 20:55:45 MET

>Bo wind*powe wersje emulatorow sa do odbytu, trzy razy wolniejsze, dziesiec
razy
>mniej wygodne i piec razy czesciej padaja. Patrz CCS64 IIb. Btw, zawsze
jest
>Vice, dla DOS-a i Linucha.

A ponadto na uczelniach brak ludzi którzy umieją uczyć tego co wymaga od
informatyków rynek - programowania DirectX, programowania dla Windows etc.
Zamiast tego produkuje się informatyków którzy po skończeniu studiów muszą
się douczać aby znaleźć jakąś sensowną pracę.
Sprawdzone na skórze mojej bliskiej koleżanki która skończyłą informę na
Politechnice Gdańskiej.
Zresztą nie tylko informatyka jest wykładana tak jakby czas stanął w miejscu
jakieś 10 lat temu. Studiowałem budownictwo na w/w uczelni i większość
przedmiotów dotyczyła budowania w technologii wielkiej płyty, a na przykład
technologia szkieletowa dopiero jaki fakultet na IX semestrze.