Re: Re: AMD-jaka plyta?

Autor: Krzysiek Linczewski (fantik_at_czasnaeb.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 19:56:24 MET

On Tue, 09 Mar 1999 12:30:20 GMT, "Voytec" <voytec_at_vc.pl> wrote:

>Polecam FIC lub EPOX na chipsecie MVP3...

nie wiem czemu wszyscy upieraj1 sie przy chipsetach FIC. Sam od
niedawna mam VA-503+ i tylko problemy (z kart1 AGP i odtwarzaczem
DVD). Zaznaczam, ?e wyprobowa3em kilkana?cie a mo?e nawet dziesi1t
ro?nych kombinacji i ustawieniami BIOSU, aktualizowa3em BIOSY karty i
p3yty, zmienia3em sterowniki, jakie? drivery AGP, IRQ Routing i Bog
jeszcze wie co (s1 spece od p3yt z tymi chipsetami, ktorzy na pytanie,
?e co? nie dzia3a generuj1 w trybie natychmiastowym kilkadziesi1t
porad w stylu: zainstaluj patch, zainstaluj dodatek, zainstaluj co?
tam jeszcze).
Producent karty zapytany przeze mnie o te problemy odpowiedzia3, ?e z
ca31 pewno?ci1 jest to wina chipsetu. Po kilku konsultacjach z ro?nymi
specami utwierdzi3em sie w tym przekonaniu.
Przyznam sie szczerze ?e po raz pierwszy zdradzi3em Intela na rzecz
K6-2 i pluje sobie w brode. To? to sprzet do zabawy i materia3 do
napisania kolejnej ksi1?ki z cyklu "Zrob to sam".

Reasumuj1c: Je?eli znajdzie sie magik, ktory da mi sprawdzony sposob
na to aby sprzet o poni?szej konfiguracji zacz13 odtwarza? filmy DVD
(oczywi?cie nie korzystaj1c z ro?nych soft-DVD, bo w koncu mam dekoder
sprzetowy), to jestem gotow codziennie do konca dni swoich s3awi? jego
nicka na wszelkich 3amach, newsach itd. Dodatkowo z przyjemno?ci1
rozstane sie z ro?norakimi napojami (najchetniej przy jednym stole
;-)
Moj sprzet: FIC VA-503+, BIOS najnowszy, 64 MB RAM (100), AMD K6-2
333/350, HDD WD 4,3GB, DVD-ROM Pioneer A-02, karta grafiki Winfast 3D
S-800 AGP.
Objawy niepokoj1ce: W przypadku uruchomienia odtwarzacza Entertainment
Center i probie odtworzenia filmu z p3ytki komp staje na maxa (zero
reakcji) i tylko press any key (pod warunkiem, ?e jest to Reset) daje
jakiekolwiek rezultaty (a jakie to sobie prosze wyobrazi? ;-)...
Poza tym "wsio okiej"

Pozdrawiam
Krzysiek
mailto:fantik_at_czasnaeb.pl