Re: Re: AMD-jaka plyta?

Autor: M.J. Wezyr (yank_at_promail.pl)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 11:44:42 MET

Krzysiek Linczewski <fantik_at_czasnaeb.pl> napisał(a) w artykule
<36e8c054.2333318_at_news.tpnet.pl>...
> Reasumuj1c: Je?eli znajdzie sie magik, ktory da mi sprawdzony sposob
> na to aby sprzet o poni?szej konfiguracji zacz13 odtwarza? filmy DVD
> (oczywi?cie nie korzystaj1c z ro?nych soft-DVD, bo w koncu mam dekoder
> sprzetowy), to jestem gotow codziennie do konca dni swoich s3awi? jego
> nicka na wszelkich 3amach, newsach itd. Dodatkowo z przyjemno?ci1
> rozstane sie z ro?norakimi napojami (najchetniej przy jednym stole
> ;-)

Program do odtwarzania DVD dostarczany z dekoderem Winfast 3D S-800 ma
problemy z procesorami
AMD. Po prostu nie chce z nimi ruszyc i wiesza sie. Sprobuj uruchomic ten
program z prockiem Intela a
bedzie OK. A tak w ogole to AMD do DVD nie jest zbyt dobrym procesorem.
Nawet AMD K62 400 ma problemy z plynnym dekodowaniem obrazu.

Wezyr.