Re: Outlook Express - problem

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 19:08:40 MET

Lepiej zastanowmy sie o co chodzi - ja tez mam wlaczany filter i u mnie jest
ok. !
OE nie jest taki tragiczny .... :)
Moze serwer ktory dostarcza Ci newsy ... ?
Moj umozliwia mi czytanie ponad 35 tys grup ..i nie mialem nigdy problemow

YODAcki schrieb in Nachricht <36e62105.770678_at_news.man.torun.pl>...