Re: GRI error -nagrywanie CDR

Autor: sQNx (sqnx_at_arka.bydgoszcz.multinet.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 18:41:43 MET

+++ZINGER+++ napisał(a) w wiadomości:
<7c11l1$9m9$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>sQNx napisał(a) w wiadomości: <52dE2.2662$685.449360_at_news.tpnet.pl>...

>A g....no prawda.
>Ja mam komunikat w stylu (GRI: Write Block Failed, Possible Buffer
Underrun)
>Nie ma na to rady.
>Czy uzywam WinonCD 3.5 czy 3.6 czy Nero, to samo.
>
>Trzeba przepalic CD z HD i dopiero taka kopia idzie na CD COPY (oczywiscie
>jak
>po przegraniu dane chodza :)))

Tak to jest jak się pali w locie CD > CD na kiepskim sprzęcie :)
A co do płytek PHILIPSA (zielonych) to są do bani, ostatnio spaliłem z 5,
I nie był to problem sprzętu tylko nośnika, zaraz na początku pojawia się
komunikat
GRI: Write Block Failed, Error calibration power area (czy cosik w tym
stylu)

sQNx