Re: AMD czy Celeron

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 18:38:35 MET

> Owszem :) Bo Informatyka to rowniez sprzet wiec wiedza o wzmacniaczach
> rowniez Ci sie przydac moze :) Granica miedzy informatyka a

Szkoda tylko, ze tu nie ma szans nabyc wiedzy o czymkolwiek innym, niz o
wzmacniaczach, filtrach, przerzutnikach, liniach dlugich i innych takich
rzeczach. Tak ogolnie jestem ciekaw - po cholere zrobili osobny kierunek o
nazwie Elektronika? :)

> od 3 roku mogl sobie wybrac 80 % przedmiotow to nie byloby zadnego
> problemu :)

...od trzeciego mowisz? To i tak mialbys wtedy dwa lata wolnego, imho
sensowniej byloby wprowadzic obierki juz od pierwszego semestru. Ale to
marzenia... :(

> Nie o te mechanizmy mi chodzilo :) Studia maja Cie przede wszystkim
> nauczyc pracy w zespole, umiejetnosci wyszukiwania wiedzy i pewnego

Wiem o co Ci chodzilo - tyle, ze aktualnie jakakolwiek praca w zespole
wygladala tak, ze jeden frajer robil laborke, reszta szla do baru - czy
tak sie wszedzie pracuje? :)

> Elektronika to pikus :))))

Jak dla kogo - dla mnie np. pikus to byla matma, elektronike zdalem
glownie przypadkowo :)

> Vindex

Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
.....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..