Re: GRI error -nagrywanie CDR

Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_alpha.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 18:24:36 MET

sQNx napisał(a) w wiadomości: <52dE2.2662$685.449360_at_news.tpnet.pl>...

>Ide o zaklad, ze wypalales na CDR PHILIPSA (zielone),
>ja mialem to samo, to nie wina nagrywarki tylko zlej jakosci CDRów.

A g....no prawda.
Ja mam komunikat w stylu (GRI: Write Block Failed, Possible Buffer Underrun)
Nie ma na to rady.
Czy uzywam WinonCD 3.5 czy 3.6 czy Nero, to samo.

Trzeba przepalic CD z HD i dopiero taka kopia idzie na CD COPY (oczywiscie
jak
po przegraniu dane chodza :)))