Re: W98 i zly odczyt wolnego miejsca na dysku.

Autor: Janusz Olearczuk (joeann_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 12:49:26 MET

też miałem taki problem (partycja 1,2 Gb , fat32). Nie wiem co powoduje taki
błąd , natomiast wiem , że scandisk jest bardzo marnym programem diagnostycznym
i u mnie też sobie nie radził z problemem. Rozwiązanie ?
Zainstalowałem Norton Utility (uwaga - dla fat32 instaluj wersję co najmniej
3.0) - disk doktor nie ma najmniejszych problemów ze zdiagnozowaniem i
naprawieniem takiej partycji. U mnie czasem są nawroty takiej sytuacji
(zauważyłem że to się dzieje po KASOWANIU większej ilości plików , tak jakby
wingroza źle oceniała ile miejsca zostało zwolnionego). Powodzenia i napisz czy
pomogło.
                               Jancio