W98 i zly odczyt wolnego miejsca na dysku.

Autor: Realq (realq_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 00:01:10 MET

Cze!
Mam wlasnie taki problem ktory dotyczy jedynie jednej partycji.
'Moj Komputer' i jnne tego typu programy podaja, ze na tej feralnej partycji
mam 160Mb wolnego miejsca, ale jesli sprobuje zainstalowac na nia jakis
wiekszy program to wywala mi komunikat, ze brakuje wolnego miejsca, chociaz
zainstalowalo sie dopiero z 40Mb.
Scandisk w raporcie koncowym tez pokazuje ze wolnego jest ok. 40Mb
(oczywiscie program ktory zle sie zainstalowal byl juz usuniety).
Wolne miejsce na innych partycjach Scandisk okresla dobrze.
Jezeli jednak sprobuje skopiowac na dysk "recznie' jakies 150 Mb to udaje
sie to bez problemu.
Dodam, ze gdy na te partycje skopiuje np. 100 Mb to Scandisk w raporcie
pokazuje, ze wolnego jest 60Mb - czyli dobrze.....hmm dziwne.
System operacyjny to W98.
Czy ktos wie co jest przyczyna takiego problemu i jak go usunac ( bez
formatowania partycji ).
Z gory Thx za pomoc.
Pozdrawiam.
realq_at_alpha.net.pl