Re: W98 i zly odczyt wolnego miejsca na dysku.

Autor: FaSOL (koto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 15:18:17 MET

Janusz Olearczuk <joeann_at_box43.gnet.pl> napisał(a) w artykule
<36DE7374.11964AD2_at_box43.gnet.pl>...
> też miałem taki problem (partycja 1,2 Gb , fat32). Nie wiem co powoduje
taki
> błąd , natomiast wiem , że scandisk jest bardzo marnym programem
diagnostycznym
> i u mnie też sobie nie radził z problemem. Rozwiązanie ?
> Zainstalowałem Norton Utility (uwaga - dla fat32 instaluj wersję co
najmniej
> 3.0) - disk doktor nie ma najmniejszych problemów ze zdiagnozowaniem i
> naprawieniem takiej partycji. U mnie czasem są nawroty takiej sytuacji
> (zauważyłem że to się dzieje po KASOWANIU większej ilości plików , tak
> [...]

Panowie, ten problem powoduje właśnie NU dla 95, a konkretnie Norton
Protected Recycle Bin (czy jakoś tak, nazwy dokładnie nie pamiętam). U mnie
czasami było więcej wolnego miejsca niż całego dysku :-) Rozwiązanie, jakie
znam (dość trywialne) to... wyłączyć Protected Recycle Bin. Pewnie jest
jescze jakieś inne, ale nie znam :( Zresztą ten cały nortonowski kosz to
kiszka.

FaSOL